13.11.2017

Podaj dalej.. cz.6.


Witajcie kochani..

Bardzo Was przepraszam, że dopiero teraz, publikuję tego posta..
Powodem całego zamieszania, jest mój czas, a konkretnie jego brak..;) 
I przez to kochani, mało co jestem na blogu.. A jak już jestem to z wielkim opóźnieniem..

Powracając do temu, chcę Wam kochani pokazać, jakie cudeńka 
dostałam od Agnieszki z bloga Twórczy świat agniesi125 
w zabawie Podaj dalej.. <klik>

Moja paczuszka, mniej więcej tak wyglądała..


A w niej..

Słodziutka podstawka na kubek w kształcie żółwika, oraz maleńka dynia..


Coś dla zmysłów..


Przyda się..;)


Różnego rodzaju zakładki i cudna zawieszka, na telefon w kształcie rozgwiazdy..:)


Paczce znajdowała się śliczna karteczka z dedykacją.. 
I notesik z motywem chabrowym.. Do tej pory, notesu nie użyłam, ponieważ jest mi go szkoda niszczyć..;)


A na koniec znajdowało się małe co nieco..;) 


Jeszcze raz Aguś, dziękuję ślicznie za Twoją paczuszkę..:)
I wybacz, że dopiero, teraz publikuję posta..


A teraz sprawa organizacyjna..

Zapraszam dwie chętne osoby do zabawy "Podaj dalej", które wyrażą chęć otrzymania ode mnie prezentu.. Same również zobowiązują się, do ogłoszenia zabawy, na swoim blogu, gdy otrzymają ode mnie paczkę..

Czas na realizację prezentu rok..


Pozdrawiam was serdecznie.. 
Do usłyszenia.. ;) 


14 komentarzy:

  1. Agnieszka zrobiła wspaniałą paczkę :) Aż miło się ogląda takie śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczuszka, zolwik fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  5. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezentu przyfrunęły do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent:) Chętnie się zapiszę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko, ale piękne prezenty dostałaś. Serdecznie ściskam i przesyłam ciepłe myśli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty dostałaś!!! Żółwik super!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczuszka Agnieszka pomyślała o wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli wszystkiego po trochu, i dla ciała i dla ducha. Super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Dorotko gratuluje pięknego prezentu. I mam do Ciebie prośbę czy mogłabyś przesłać swój adres bo chciałabym wysłać Ci paczkę z zabawy , na którą się u mnie zapisałaś jakieś czas temu. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń